View Single Post
Sitat av zeast Vis innlegg
Jeg sier fortsatt hiv innpå for å se om det hjelper og hvordan du synes virkningen er. Man kan alltids vurdere å dele den først...

Min erfaring er at disse pillene er utrolig fine og effektive men man bør passe på så man unngår missbruk. En viss form for avhengighet finnes i enhver pille som faktisk hjelper for noe. Intoleranse fungerer litt forskjellig fra person til person, og kan også ha noe med mengden å gjøre.

Når det gjelder lykkepiller er min erfaring heller dårlig - og jeg har prøvd mange typer. Bivirkningene kommer ofte umiddelbart og virkningen uteblir. Faktisk ble jeg verre av disse, særlig om man legger til bivirkningene. Så totalt sett ble de en katastrofe.

Men igjen - dette er MIN erfaring.
Vis hele sitatet...

Så du anbefaler han å hive innpå medisiner som ved avhengighet ved seponering gi abstinenser som av mange beskrives som verre enn opiatabstinenser og, som man kan dø av? Fordi DU har dårlig erfaring med "lykkepiller"(jeg antar du mener SSRIer?) Å seponeres fra SSRIer er barnemat i forhold til benzo og det hadde du visst hadde du opplevd det.

Kanskje i fremtiden du skal holde erfaringene dine for deg selv.
Sist endret av TrippyKing; 28. mai 2015 kl. 21:03.