View Single Post
[quote=zeast;3232585]Hiv innpå! Det er ikke farlig å ta og kan ikke sammenlignes med feks. lykkepiller som jeg mener er langt verre. Ved moderat forbruk vil ta lang tid før man blir avhengig. Så å bruke dette engang iblant går veldig fint. Om angsten forsvinner eller ikke gjenstår å se.

Er du virkelig så IDIOT: hiv innpå!!!

Faen kor forbanna jeg blir når jeg leser svaret ditt.

Selv bruker jeg ti tjuefem mg Sobril tre rohypnol og 600 mg morfin pr dag.

Dette er noe jeg aldri vil klare meg uten, og du, du skriver hiv innpå.
Å være avhengig av slike medisiner starter forskjellig hos alle,men det som er sikkert er at det ikke er gøy. Angst når du kun har en pakke igjen,angst for å bli syk,skam, ja alt det jævlige du kan tenke deg må du regne med å risikere om du hiver innpå.

I Norge er det kun sykehus som har 10 mg diazepam , under navnet Diaplex.
10 mg kalles vanligvis blåvalium, grunnen til det er at 10 mg diazepam vanligvis er valium og blå, i stede for de gule 5mg i Norge.

Å starte med 10 er galskap! Sier dette med 40 års erfaring.
Legen din ville startet deg opp på 2 mg, noe som burde være mer en nok, om du er ærlig.
Diazepam vil aldri fjerne angsten, kun døyve den,å uten en plan å hjelp, vil du mest sannsynlig bli hekta. No fuck. Ikke lek med livet ditt.
Når noen tilbyr deg 10 mg piller er de enten bestilt på nett eller smuglet inn til landet, med andre ord kan du ikke være trygg på at du virkelig får det det skal være.

Snakk med legen din, vær ærlig, fortell om at du har prøvd ti mg. men ønsker hjelp under ordnede former.

Ønsker deg alt godt, ikke enn opp som jeg har gjort.

slitenRealist
Oj