View Single Post
Teller Penger
657
Sitat av Ivar Vis innlegg
Er fullstendig enig med deg trådstarter. Mennesker idag har sluttet å bruke fornuften fullstendig! Det snakkes om å lære av historien, vi skal ikke gjenta feil som skjedde i første verdenskrig, vi skal unngå å opprette en ny hitler osv, hvorfor i helvette driver ikke jenter også å tenker litt med hue... Ja jeg er enig med at voldtektsmenn, uansett hvilken grunn bør bli grisejult, MEN det er alltids noe som provoserer frem voldtekten, enten er fyren en kåt gris som må knulle, men også kan det ja være traumer osv men uansett hva så er det visse jenter som tiltrekker disse voldtektsmennene.
- Hvem faen sier at du SKAL gå en mørk gate, seint om natta, lettkledd, ganskefull og helt alene.
- Hvem sier du skal sove over hos hvem som helst? Kjenn hvertfall personen du sover over hos ffs, for å være ærlig syns jeg mange av voldtektene er kvinners feil delvis (nei sier ikke de skal straffes, men de bør jo faen meg bruke hue)... Gå heller ut med flere personer som du veit vil følge hjem, sov evnt. over hos en av dem slik at dere går sammen 3-4-5 stk, hjem til den ene KJENTE personen... ta fuckings taxi hjem, er jo sånn sikkerhetstaxifolk som kjører kvinner gratis rundt... voldtekt midt på lyse dagen kan jeg ikke si no om, for det er da det virkelig bør bli satt ekstremt strenge straffer mot voldtektsmannen (ikke at han skal ha midlere straffer hvis han voldtar om kvelden), men det skal faen meg være lov å være forsiktig... Jeg er 20 år gammel, har vært over alt i Oslo Øst, og sentrum på alle mulige tidspunkter... jeg har aldri i mitt liv opplevd en gang at noen har tenkt på å rane meg, jeg henger ikke rundt et mørkt hjørne helt alene, med ukjente omgivelser... menmen er trist uansett for jenta... verden er ikke perfekt og trygg, på tide at barbie-boble-verdenen sprekker og de frie forstår at gatene er overlatt til de kriminelle etter mørkets tid! Skjønner ennå ikke hvordan kvinner MÅ gå gjennom den mørke ruta helt alene! -.-
Vis hele sitatet...
hvordan vet du at dem voldatte jentene har gått lettkledd?
De skulle kunne gå nakne gjennom byen uten å bli voldtatt, juster opp strafferammen med mange år, pluss kast dem ut av landet, sånnt pakk skulle blitt skutt på grensa!, blir for dumt å skylde på traumer osv, det er ikke en unnskyldning!

og det er et faktum at enkelte folkeslag ser på norske jenter som horer og betrakter jenter som går alene som fritt vilt