View Single Post
Bennern, det er forskjell på å vise svakhet og å ha stakkarslige meninger, hvorav du har sistnevnte. I hvert fall når du må bruke argumentet "menn som er "svakere" enn deg når du referer til en gruppe som i stor grad ikke vil endre seg. ER det noe i posten din over som ikke er ren og skjær projeksjon? Igjen, de menna som eventuelt blir valgt bort blir det av en grunn.

Nå er det forøvrig ikke sånn at Celtsaus ikke tåler å få kritikk, i hvert fall var det ingenting i hans innlegg som tyder på det i det hele tatt, han bare sa det ( i hvert fall jeg) burde ha sagt og regelrett roasta deg i tillegg til at han faktisk regelrett kledde av retorikken din, spissformuleringer til tross.

Edit: Sorry, stakkarslig var et for lite nyansert ord, det tar jeg på min kappe. Men å nekte å ta ansvar for egen atferd for så å skylde på at kvinner kan velge bort menn er ikke å vise svakhet, det er ansvarsfraskrivelse kort og godt.
Sist endret av equimanthorn; 23. august 2019 kl. 02:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.