View Single Post
For å spørre på en annen måte..

Du ønsker med overlegg å forhindre noen i å logge på Facebook i "noen timer".
Betyr det at det kommer til å bli delt noe som omhandler denne personen i disse timene? Vil noe skje på/med profilen til denne personen mens h*n ikke er logget inn? Vil det være noe du ikke ønsker at personen skal være mulig å få med seg i grupper/feed'en til denne personen? Ville det vært tilfeldig om personen så dette uansett eller vet du at personen ville fått dette med seg dersom h*n har tilgang til facebook i perioden?
Og til slutt.. har du tenkt på at notifikasjoner osv lagres både på mobiltelefoner og i loggen på facebook? Ser ikke for meg at du klarer å være så heldig at noen ikke oppdager noe "big shit" dersom du ikke selv logger deg inn og/eller utfører flere ulovlige handlinger. Facebook er personlig og det tas meget alvorlig i en rettsal dersom du har tuklet med noens sosiale medier-konto.

Og jeg er enig med personen over her som sier at dersom du tilbyr mer innsikt i hva du faktisk pønsker på, ikke nødvendigvis detaljert, så kan du trolig få mer hjelp i denne saken.

Noe så drastisk som å swatte personen eller gjøre at politiet oppholder personen eller tar fra h*n mobilen er jo nesten den eneste måten du skal klare å få dette til på i mine øyner uten å hacke deg inn selv. Og om du hacker deg inn (eller logger deg inn et sted) vil Facebook med sine avanserte sikkerhetssystemer fange deg opp umiddelbart og kreve både engangskoder og godkjenning fra hovedkonto før du får fortsette...
Sist endret av bilfrelstmann; 7. februar 2019 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.