View Single Post
Jeg skjønner dette er det mest idiotiske løsningen.

Uten at jeg har noe speil eller får sett tanna så har jeg veldig lyst.

Smerte og komplikasjoner driter jeg egentlig i. Virker som tanna er kjørt uansett. Har mistet deler av tanna pga mye dum oppførsel i tenårene og ikke noe særlig godt stell av tennene. Resten av tennene er bra, jeg har ikke noe særlig misfarging eller problemer med resten av tennene.

Om jeg så skulle gå til tannlege, så vil de sikkert gjøre masse forskjellig med den tanna om det er noe å redde der. Det orker jeg rett og slett ikke.

Som nykterist for tiden har jeg ikke den muligheten og bruke god gammeldags alk som bedøvelse. Kommer til å sterilisere en tang og bare føle meg frem.

Er det noen som har gjort noe idiotisk lignende, eller fått en tann trekt uten noe form for erstatning?

Det er ikke som jeg ikke kan leve med smertene akkurat nå. Bare mer irriterende og vondt kun ved mat og drikke. Heller en veldig ubehagelig følelse av at tanna sakte men sikkert knuses uansett hvor mye jeg "verner" den.

Ser at dette helt sikkert er det mest idiotiske innlegget denne uka, lest meg opp på de fleste downsides ved å gjøre dette. Samtidig et jeg dritt lei og gidder ikke sette meg i en tannlegestol. Men skulle jeg komme til det kan jeg kreve å få tannen trukket tross alt av behandling de råder en til å gjøre?

heartslava som snuser, drikker kaffe og bryr meg lite, dum som man er.