View Single Post
Sitat av Hightime Vis innlegg
Fult klar over hvordan systemet funker, har da fulgt med på LoL fordet om jeg en tid sluttet spille



Ikke så lett ta deg alvorlig når du har vært i både ditt & datt divison i løpet av denne tråden

Poenget er uansett at jeg ser ikke vitsen med at du ska gidde åpne kjeften til de som troller i LoL chatten..
Ignorer de heller & fortsett bry deg om ditt eget spill..Kan garantere at det irriterer trollene mer at du ikke svarer, enn hvis du bare fortsetter mater de

Hvis du så sku gjøre det så er Riot i sin fulle rett til å slenge noen bans i din retning

Sleng gjerne ut summoner name her så kan du få booste meg med den diamond din ;>
Vis hele sitatet...
Hehe, nå er det ikke såkalte "trolls" det er snakk om, men heller drittunger som fokuserer mer på å være drittunger og sutrete enn det å holde kjeft og fokusere, og sånt irriterer meg. Muter og fortsetter med gamet, men til slutt så går også de mest tålmodige lei av tull, og da er det lett å slenge dritt, og helt ærlig det synes jeg folk får tåle når de er straight up cunts, men de er ikke akkurat sånn det fungerer -.-

Selvfølgelig kan de gi meg bans, de eier jo tross alt brukeren min, men om det ville vært rettferdig er en annen sak..

og ja, var litt påvirket av le Reddit fedora trolls og rett og slett dritt lei av League for noen måneder siden, så skal innrømme jeg gjøre noen dårlige forsøk på å trolle

Spiller på EUW btw, add Saint Lucifer
Sist endret av EliteBook; 7. mars 2015 kl. 11:00.