View Single Post
Sitat av Hightime Vis innlegg
Du kan nokk være sikker på at Riot har ikke banned deg KUN for at du hadde ett dårlig game..Skjønner ikke hvorfor du gidder ta deg tiden med å skjelle/kjefte ut andre spillere, du vet jo som regel også hva det ender med
Du har jo sagt selv i fler poster at d an være ganske ¨trigger happy¨ når det gjelder ranst

Holdt du på lignende i Bronze så skjønner jeg fort hvorfor du sleit med å komme ut av non existing "Elo Hell"


Uansett, hvis noen vil ta no games med smurf elns i mårra så er jeg up for it
Godt voksen kar med headsett & mic, eneste du får holde ut med er trønderdialekt & nordnorsk humor ^_*
Vis hele sitatet...
I bronze? Jeg har aldri vært i bronze, og hadde ihvertfall ikke sliti med å komme ut av bronze, sa akk at jeg vant promo til Dia igjen jo lå rundt Diamond 2 forrige sesong ^^ Har aldri blitt banna før heller.

Det jeg mente med "dårlig game" er at folk på laget ditt vil som oftest reporte deg hvis du gjør det dårlig/feeder eller krangler/argumenterer med noen. Sånn systemet til Riot fungerer nå så er det X antall reports = punishment. Blir man tatt for ekstrem flaming som rasisme osv, kan man bli banna, for da sjekker Riot faktisk chat loggen din selv.
Sist endret av EliteBook; 7. mars 2015 kl. 05:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.