View Single Post
Hvordan håndterer man en ChoGath? Det har skjedd et par ganger nå at jeg har møtt på ChoGath mens jeg har Malzahar mid. Fikk ikke gjort noe uten de gangene jeg fikk gank. Cho har jo helt syk skade og veldig bra sustain.

Sitat av Tr4p Vis innlegg
Jeg og en kompis prøvde å slenge sammen en "morsom" live commentary igår som vi har gjort til en youtube serie, der vi skal spille oss ut fra Silver til Gold sammen! Hvis noen har tilbakemeldinger på episoden så hadde jeg blitt glad! Hva evnt skal til for at noe sånt her skal være verdt å se på for dere?
Link
Vis hele sitatet...
Tja, hadde vært mer interessant og spennende om dere fremstod som mer seriøse. Er fra Østlandet selv og dialekten vår er helt forferdelig. Blir flau av både meg selv og dere.

Gameplay: Tja, trodde ikke dere skulle ta den til victory for å være ærlig. Og hvem av dere som er Caitlyn: Tren mer på farming og lasthitting. 30 CS etter 10 min er alt for dårlig.

Det er ikke noen eksakt vitenskap og mange poengterer at "du bør ha mer CS enn de du laner mot", noe som er et godt poeng. Men ut i fra diverse kalkulatorer osv så er det relativt decent på din ELO om du sikter deg mot 70 CS på 10 minutters merket.
Sist endret av Jurgen1337; 23. februar 2015 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.