View Single Post
Sitat av MrBlaine Vis innlegg
Du fikk med deg det TS limte inn fra skolereglementet. Dette var gjordt tilgjengelig for TS før den nevnte episoden (og antageligvis har han også signert på at han aksepterte reglene når han begynte ved skolen).

Han har vel også skrevet at han hadde med seg sneiper på skolen som han kastet i søpla, på skolen. Det å være i besittelse av narkotika (uansett mengde) er vel definitivt innenfor det skolen kaller befattelse med narkotika. Dette er et skolereglement, ikke en norsk lov. De samme prosess-regler gjelder ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke vært i besittelse av noen form for narkotika, uansett menge! Ja jeg hadde sneiper, men disse inneholdt heller ikke noe. Sneipene har heller ingen ting med saken å gjøre, da skolen ikke er klar over de. Så hva du sikter til som besittelse av narkotika lurer jeg veldig på?

Sitat av Legend. Vis innlegg
ser faktisk ikke helt hva skolen har med dette å gjøre? Siden dette var på fritida burde jo ikke skolen ha noen rett til å straffe deg på denne måten! Sneipene vart vel heller ikke funnet?

Og det med at du må si unnskyld foran klassen er faktisk horibelt.
Vis hele sitatet...
Sneipene ble aldri funnet nei. Ja jeg synes også det er fullstendig latterlig å foreslå noe sånt!