View Single Post
Sitat av JohnKimble Vis innlegg
@slickrick
Tror ikke de kan merke på deg om du har røkt med og kjenne på pulsen din, regner med at du i tillegg var megastressa?
Da går jo pulsen opp.
Angående lommelykta: en ting jeg selv merka var at pupillene mine ikke ble svære (som på mange andre rusmidler) når jeg var stein.
Ser feks ikke ut som 50øringer slik som speedfålka.
Det at hun ba deg følge fingeren, kunne vel kanskje fungert hvis du hadde vert helt kake!
Det hun gjorde på deg tror jeg er mer vanlig på misstanke om alkohol inntak? Var hun ung?
En gang jeg ble bøsta på fritida sa til og med snuten i fra til lærern min!
Vis hele sitatet...
Nei, hun virket som hun hadde erfaring. Det var derfor jeg stusset på dette fordi jeg var overhodet ikke beruset på noe som helst når hun sjekke meg, men bare megastresse som du sier.
Sitat av MrBlaine Vis innlegg
Leste du innlegget eller?
Man kan klage på reaksjonen fra rektor, men all den tid det står i reglementet så må man vel bare innfinne seg. Det er dumt å komme etter man har gjordt noe galt og klage på reglene - det burde man ha gjordt tidligere.
Vis hele sitatet...
Det er greit nok at jeg har brutt den norskelov, men har jeg egentlig brutt skolereglementet? Å de sneipene jeg hadde i jakka inneholdt ikke noe weed, det var rett og slett bare filteret. Skolen er heller ikke klarover at jeg hadde hatt de sneipene på innerlomma. Så regnes lukten av cannabis som "befatning" av et rusmiddel?