View Single Post
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=140656
står at den er lukket, mulig dere ikke får åpnet den da?

men ihvertfall, det som står der er:

"Jeg er av den typen som blir ekstremt provosert av uttrykksikon som ";D, ;o, ;p, xD, osv." hvorfor? Jo, fordi vis en person skriver med slike uttrykksikon til meg så fremstår personen for meg som en tragisk person, eller en tragisk fjortis som bruker disse for alle de andre "kule" bruker det. Et godt eksempel er jo" fy faen ass, jeg ble drita igår ;D" Vis en person han skrevet slik til meg så har jeg ignorert personen, når h*n setter ";D" til slutt så får h*n det til å virke som om dette er noe som er kult, som at det at h*n er stolt på en måte over at h*n ble så jævlig drita igår. kunne skrevet mere om hvorfor jeg ikke liker uttrykksikon som ";D, ;o, , ;p, ;b, osv." men jeg regner med at dere har fattet poenget.

over til forkortelser, ingenting på nettet gjør meg mer provosert enn folk som bruker, "lizzm, ass, lol, kis, bre, bæ3, osv." hvorfor? samme som de uttrykksikon, for meg får det personen til å virke som en idiot, eller en tragisk fjortis. Skriver en person på freakforum f.eks. " slik gjør du det lizzm" så klarer jeg rett å slett ikke å ta denne personen serriøst, jeg kommer til å se på denne personen som en idiot, ja, jeg ser på de som bruker overdrevet med utrykksikon å tragiske forkortelser som idioter."