View Single Post
Sitat av semilanceata Vis innlegg
Hei

Jeg er ganske uerfaren med flein, men har virkelig fått opp øynene for denne etter endel research og et par veldig fine opplevelser alene på 2g.
Jeg vil gjerne enda "dypere", og er interessert i å doble dosen når anledningen byr seg. Noen som har erfaring med å øke fra 2 til 4? Er det noe å hente der, eller blir det bare rot ?
Vis hele sitatet...
Ettersom at ingen andre har svart, så får jeg svare med den kunnskapen jeg har. Å gå opp til en heroic dose som er 3,6+ er noe man kanskje gjør et par ganger. Personlig har jeg aldri gjort det og skal jobbe meg opp mot det. Disse gangene opplever man det man kan kalle for egodød. Gjerne søk det opp og eventuelt finn ut om dette er noe du vil gå gjennom. Noe annet med psykedelika er at en dobling av en dose ikke er en dobling, men masse mer. Nærmest eksponensielt, helt til du kommer til vanvittige høye doser hvor alt blir så masse at et gram pluss eller minus ikke lenger har noe å si fordi du allerede er så ute. Det at du har trippet aleine er greit nok, men om du skal så langt opp i dose anbefales det virkelig at du har noen der med deg. I tilfellet noe går gale, hvis du trenger hjelp med noe under trippen eller for å kvale ensomhet eller andre ondsinnede tanker som som kan bli forsterket under en trip. Dette er en opplevelse du vil huske for resten av livet, men som også kan forandre deg for resten av livet. Ønsker deg lykke til hvis du bestemmer deg for å gjøre det, og hadde nok gått gradvis oppover ifra 2 mot 4 og ikke gå rett på. Dersom du bestemmer deg for å gjøre det, ta forhåndsregler. Safe tripping og god sommer!
Sist endret av Dartrix; 25. juli 2020 kl. 23:08. Grunn: Kom borti send inn svar før jeg hadde skrevet ferdig.