Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Jeg har jobbet, og jobber fortsatt på en statoil stasjon. Har jobbet der i drøyt et halvt år, og gudene vet hvor mye idiotisk og/eller morsomme hendelse jeg har fått med meg på den tiden...

Jeg hadde vært på slik en "ute runde" hvor en sjekker området rundt stasjonen at det er fritt for søppel, og annet snusk, så når jeg er på vei inn i butikken igjen så kommer det en mann løpende i ussain bolt fart mot døra, men døra på butikken er ikke av den raske sorten, så mannen kjørte trynet først inn i døra før han forlot med et glis, må si jeg og mine med arbeidere måtte le litt etter han hadde dratt, var omtrent 15 kunder der også som fikk det med seg også.

så over til noe av den dummere sorten..

Det var en kar som kom for å kjøpe bilvask. Som sikkert noen vet, så har vi en "Hver 6 vask gratis" kampanje på statoil. Så kommer det da en kar inn som skal ha en vask. Jeg sjekker stempel kortet hans, og han har 4 stempler på det. Med et smil selger jeg hans 5. vask på kupong kortet, så tusler han ut til bilen han kom i, hvor en kamerat av han kjører. Jeg ser de sitte der å diskutere litt før sjåføren av bilen popper ut, og inn i butikken. Han rusher bort til kassa og sier:

Kunde: Hvorfor fikk jeg ikke gratis vask!?

Meg: Du hadde bare 4 stempler på kortet, og nå fikk du ditt 5. Det betyr at den NESTE vasken din er gratis...

Kunde: Men hvorfor fikk jeg ikke det nå!?

Meg: Det er hver sjette vask som er gratis, så da må du komme inn en annen gang for å løse inn stempel kortet for en gratis vask.

Kunde: Men jeg har 5 stempler nå?

Meg: Ja, men kameraten din kjøpte nettopp en vask, og det var det 5. stempelet.

Kunde: ja, ok. (han forstod det fortsatt ikke) Jeg kommer tilbake imorgen når det er en annen med litt mer vett som jobber!

Bare litt synd at det var jeg som jobbet dagen etter det igjen?

Også en bitteliten historie til :3

Det var en dame som skulle ha kaffe, hun kom bort å sa at kaffe maskinen ikke fungerte.
Hun sa "Jeg trykket, men det skjer jo ingenting?"
Har du sett en kaffe maskin på statoil, så vet du at de har tydelige knapper man tykker på. Neida, kjerringa trykka rett på plata istedenfor på selve knappen.

Sorry for langt innlegg, ble bare litt revet med når jeg først begynte... :P