View Single Post
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det samme gjelder for GHB, det finnes også naturlig i kroppen til enhver tid.

Det er dog viktig å skille på DMT og GHB brukt som rusmiddel, og endogen DMT og GHB. Vi er ikke sikre på hvilken rolle endogen DMT og GHB spiller i kroppen, og at det forekommer naturlig i kroppen vår er ikke i seg selv et argument for å bruke det som rusmiddel (dog er det en indikator på at det antakelig ikke er veldig toksiske stoffer det er snakk om, ettersom kroppen er vandt med dem og bryter dem effektivt ned til ufarlige stoffer).
Vis hele sitatet...
Tok bare med DMT fordi det blir sett på som ett slikt kraftig hallusinogen.
Som jeg skrev istad så er det mange spekulasjoner rundt DMT og GHB for den saks skyld.

Poenget er jo at selv om skremselspropagandaen prøver å fortelle oss at all rusmiddel er kunstig og ikke bra for kroppen så er den reelle sannhet at det faktisk produseres i kroppen. Selv om det ikke gir den rusen man kjenner til uten MAOI, er det fremdeles det samme stoffet som er ulovlig.

Men joda DMT'en som blir produsert i kroppen er ikke et argument for å bruke det som ett rusmiddel. Det var, som du selv sa, en indikator på at kroppen ikke tar så stor skade av dette som man ofte blir fortalt.

Så selv om man ikke er helt sikre på hva DMT'en faktisk gjør så kan den neppe være så skadelig som mange liker å tro.

George Carlin sa det ganske bra en gang: "I don' t believe anything the government tells me..no NOTHING!"


Sitat av ElPepe Vis innlegg
Jeg røyker tjall hver eneste dag, men fy faen for et latterlig utsagn!

Fikk feelingen av fler-generasjons innavl når jeg så for meg noen si dette her.. "Hvorfor ikke knulle søstra si? Vi er jo i slekt."
Vis hele sitatet...
Ut ifra hvordan du leser og skriver burde du kutte ned på tjallen

Forklarte i stad hva jeg mente med det utsagnet.

Å sammenligne rusmidler og incest var jo også i det fjerneste laget