View Single Post
Sitat av griped Vis innlegg
igår lagde jeg også min første batch med AP. Da jeg skulle blande i saltsyra så steg den veldig fort etter jeg hadde tilsatt billelitt saltsyre. men etter det kunne ejg stort sett nesten bare dryppe på uten at det økte over 5 grader. jeg røret godt under tilsettingen. Jeg satt blandingen et sted som holdt 2-3 grader. Etter to timer var det hvite prikker i blandingen og det hadde lagd seg et lite lag på bunnen. dagen etter var det neste bare AP, med litt av blandingen på toppen. Jeg skyllet det og tørket det. Tenne fyr på noe av det våte og det tennte rimelig fort.. Men det funket ikke å lage en lite kinaputt av dette ( veldig lett pakket bare så det er sagt) og det smalt ikke ved hammertesten.. men vi får se om det ikke er tørt i morgen..
Vis hele sitatet...
De må være helt tørt for at det skal funke.
btw : hehe ingen fare for at det er dimer du har fått når det ikke gikk av når du slo på det med en hammer en gang , for de hadde fint gått av hvis det var dimer selv om det var fuktig ,
Men selv om jeg sier at jeg tror at det ikke er dimer så må du vær VELDIG forsiktig med det uansett , og ikke finn på noe dumt med det / tror ikke du vil gjøre det da ,men sier det uansett.