View Single Post
jeg har fortsatt dimer AP,n liggende. ekstreme krystaller. men når jeg sila det gjennom en te sil og fikk bort de store krystallene merket jeg ikke mer forskjell i hammer testen, de store krystallene however er vell tre ganger så følsomt for alt. jeg slapp også ned den største krystallen på gulvet. dere kan jo tenkte dere til hva som skjedde, voldsomt intens smell og noen hakk i gulvet som var av eik, altså - ikke lag DIMER AP!

DIMER er helt greit til normal håndtering om man VET DET ER DIMER, om du fikk det ved ett uhell og behandler det som TRIMER kan det gå galt! altså de som føler seg varsomme nok kam bare lage en liten test siden andres forklaringer er langt fra dine egene erfaringer uansett hva det er snakk om.

(oppdaget noe rart også, jeg har alltid testet TRIMER på ambolten min, ikke en skramme men med DIMER blir det en masse små hakk/hull. tror det har noe med krystall oppbyggingen og gjøre. om det er ti store krystaller vil trykk bølgen bli mer fokusert enn 1000 små som fordeler trykket jevnt og fint utover overflaten.)

nokk rabbling. si hva dere tror om DIMER, og det er bare lære rikt og lage det så sett igang i en LITEN batch