Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av p0ffski Vis innlegg
Hei alle sammen. Jeg har et stort problem med den nye ballasten min. Kjøpte en 600w ballast hos noen venner. Den var helt ny, innpakket osv. Fyrer den opp og den fungerer helt fint i ca 2 dager. Så begynner den å slå seg av VELDIG ofte. Dette er en digital ballast som har en automatisk sikring som slår den av før det skjer en kortslutning. Jeg har sjekket alle kursene i huset, og alle ledninger. Hva kan dette være, noen andre som har opplevd at sin digitale ballast slår seg av veldig ofte ? ?
Vis hele sitatet...
Mulig at den blir for varm? Slike ballaster har ofte sensorer som slår av lyset når temperaturen blir for høy. Sørg for bedre ventilasjon og gå evt. for 18/6 i stedet for 24/7 eller 20/4.

Hvis det skulle være en kortslutning, så er det vel reflektor og ledningen fra ballasten du bør gå over. Ser alle koblinger fine ut, og er du sikker på at utstyret ikke blir vått?

Sitat av morgana Vis innlegg
Så jeg har ikke orket å gå gjennom alle de 113 sidene av denne fantastiske tråden, men jeg lurer på en ting bare; hvor får jeg tak i dette produktet i Norge? http://www.ezhydroshop.com/products/...%E2%80%99.html

Det er altså slik at jeg skal begynne å bruke PC Grow Boxen min snart men trenger litt bedre lysrefleksjon fra de små lampene jeg bruker. Har ikke så lyst til å bestille fra utlandet hvis man kan finne det samme produktet på det norske markedet..
Vis hele sitatet...
Hvitmaling funker glimrende. Jeg ville heller sørget for bedre lys enn å rote med mylar.