Tråd: 9000kr i bot.
View Single Post
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Det er ikke alltids at det er tilfellet.

Jeg og kompisen min synes det var unødvendig og vise fingern, men synes kanskje politiet kunne latt det gå.
jeg synes i hvertfall at boten på 9000kr var litt unødvendig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal de la det gå? For kun dere da eller? De hadde jo allerede latt han gå, hvor mange sjanser skal folk få egentlig? Da må de jo la alle gå. Hadde jeg vært politi og hadde havna oppi en situasjon der jeg hadde måtte snakket med kompisen din for han hadde gjort noe, og så latt han gå uten å gjøre noe med det. Og han så viser fingeren etter det så skjønner jeg politiet godt. De kunne sikkert latt det gå hvis de ville. Men det her er jo å be om bot og glattcelle. Man får som man fortjener. Gjør man noe dumt, så skjer det ofte noe dumt. Det handler om å tenke på konsekvenser og ikke handle på impuls. Hvis du hadde en joint i lomma så hadde ikke du fyrt den opp forran politiet uansett. Det her handler om kameraten din sin uvitenhet og mangel på respekt i forhold til politiet.

Er du grei med politiet behandler de deg bra. Er du frekk behandler de deg dårlig. Er ikke det ganske enkelt og greit?

Surej= Nei, det burde ikke være nødvendig å bruke makt. Helt enig. Men du trenger ikke være einstein for å tenke litt å vite at det er nødvendig. Hva skal politiet gjøre med en helt rabiat fyr foreksempel? Sprute vann på han? Snakke pent til han? be han på en kaffe?

Pågrunn av kriminelle miljøer og harbarka jævler så må politiet vise at de også er noen tøffinger. Er det så vanskelig å fatte?

Bruskork= Skal vi alle ha like rettigheter som politiet? Hør nå på hva du sier?
Alle er jo like mye verdt, det er greit. Men politiet har flere rettigheter på grunn av hva de arbeider med. De må ha det! Ska vi alle kunne kjøre på rødt lys foreksempel?

For å si det sånn. Trur dere at en politimann har vist fingeren til en de har pratet med eller arrestert? neppe

Se den vidoen her om hva politiet går igjennom sikkert maaaange ganger i året. Har selv vært drita på cella, og de prater på akkurat samme måten til deg som de gjør i denne videoen. Det er ikke noe propaganda bullshit. Noen kan dog bli litt mere "badcop" når du er alene med de. Vanlig prosydyre
http://www.youtube.com/watch?v=nBYdXO2JOSQ


Slutt med dette maktmisbruk snakket og sytinga deres. Det er barnslig! Vi er et land med milde straffer. Respekter politiet og arbeidet deres!
Snakk rolig og voksent til de og du får respekt tilbake.

Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Det er ikke alltids at det er tilfellet.

Jeg og kompisen min synes det var unødvendig og vise fingern, men synes kanskje politiet kunne latt det gå.
jeg synes i hvertfall at boten på 9000kr var litt unødvendig.
Vis hele sitatet...
jaja. Skjønner det. Klart man syns når man får en regning på 9000.
Sånn er det. Dere lærte sikkert noe.

Like rettigheter?
Tenk litt på det. Okei vi skal ha like rettigheter som politiet?
og Prinsippsak? Er litt morsomt for når ordet prinsipp sak kommer opp. Så er det som regel siste kortet fra egoet til en som nekter å tape en diskusjon.

Forresten, trur du det er mange i det norske politi som har vist fingeren til noen de har prata med eller arrestert? Neppe. Trur du det er mange i politiet som sier skjellsord til det de prater med? Neppe. De kan være litt tøffe i språket, som sagt de kan ikke være pusegutter.

Vis respekt, og du får respekt selv. Det er likestilling
Norge har milde lover, slutt å syte.

"fuck snuten" folk kan ta konsekvensene.

ops dobbelpost. trudde den ene forsvant så jeg lagde et kortere inlegg.. Jeje, same shit