View Single Post
Sitat av Kalleamu Vis innlegg
Jeg er på rømmen og kan fint dele min historie og tanker rundt det om det er av interesse.

Grunnen til at jeg opprettholder livet i ett annet land istedenfor å ta straff og bli ferdig etc. er møte med dagens "system" som småbarnsfar. Og null håp om en ok fremtid i Norge.

Det ligger så mye feil informasjon om meg "inne" at det er umulig å stake ut en nogenlunde ok fremtid.

Jeg har vært i fengsel en gang tidligere og det frister ikke til gjentagelse. Jeg var ung den gangen og ble straffet veldig hardt. Det hjalp meg til å holde meg unna fengsler nå i snart 15 år men regner med at jeg må ta en straff til å skjerpe meg igjen.

Jeg merker noe paranoia innimellom men ikke så ille at jeg vil kalle meg syk av paranoide tanker.

Tankene og drømmer kan peile seg inn på å gjøre opp for seg og få kontakt med barna mine men så er det bare til å huske på hvordan møtet med forselige offentlige instanser har vært så legger jeg det raskt bort igjen.
Vis hele sitatet...
Du har ikke kontakt med dine barn fordi du ikke orker en liten tid i fengsel? Så to barneliv må leve uten en far i livet sitt fordi du ikke kan ta konsekvensen av din egen handling. Helt greit å være på rømmen - ikke kult å droppe kontakten med barna sine.