View Single Post
Jeg har letet og letet. Men finner ikke det avgjørende spørsmålet for min del. Skal ma spise hele soppen? Eller bare hatten?

Til trådstarter, har desverre ikke trippet på dette enda. Men har lest en del om det, og det jeg finner igjen her og det er at man må tørke soppen, de vanligste måtene er visst å A)la den soltørke til den er helt tørr, eller B) å legge den i ovnen på 175-200 grader, legge en bolle under og helle soppsvetten over når det har samlet seg litt opp.. Hehe...

En god kammerat av kompisen min hadde en heftig rus på dette. Han hadde faktsisk en så heftig rus, at han valgte å stappe fingrene nedi hallsen for å kaste opp å komme seg fortere til hektene. Veit det ikke er så mye hold i disse "jeg-kjenner-en/ei" greiene, men dette er fakta faen ;D

Sånn jeg har fatta det skal det vær heftig, men ikke psykdelisk som flein. Visse spykedeliske effekter skal det ha, men ikke så mye mer halliser enn at farger blir klarere, close eyes visuals også vider, dette er samlet fra ting jeg har lest på Erowid.

Og til alle andre, duden har IKKE tilgang på erowid fordi han stakkars er på avrusning eller no sånnt.. Så kom heller med erfaringer eller viderføringer fra erowid enn å kritisere. Går en slags gretten ånd her på forumet for tia syns jeg, folk leser ikke alt men leiter etter no som gjør at dem kan naile andre med litt go gammaldags data aggresjon!

Huff å huff... Peace! <3