View Single Post
Sky
Sky's Avatar
DonorModerator
Dose: ca 20mg nasalt
Deltakere: Meg, en kompis (vi kaller han for K) og en sitter
Setting: Hjemme hos K

Vi ankom K klokken 15:00 og startet øyeblikkelig med 10mg hver. Ca. to minutter etter inntak begynte det å svi noe inderlig i nesen, og spredte seg ned til bak i ganen. Etter en 5-10 minutter gikk smerten over og oppturen startet. Jeg fikk kalde gysninger og oppfattet oppturen som kald. Jeg spurte om K hadde det på samme vis, som han tydeligvis også hadde. Kroppen begynte å føles utrolig lett, men samtidig veldig tung. Det føltes ut som om jeg ble slynget ned i bakken og opp igjen på samme tid. Vi satt i stuen hans som begynte å pulsere. Sofaen sine mønstre pulserte og skiftet farger. Både jeg og K ble sittende en god stund og bevege hånden opp og ned, ettersom man kunne se hånden henge etter. Tiden ble brukt til mye latter utbrudd, og studering av hvordan ting bølget og hvordan hånden hang igjen i luften.

Etter en stund med dette delte vi en 10mg kapsel. Samme smertene kom igjen, men dog ikke like intenst som forrige gang. Jeg følte meg kald igjen men samtidig veldig varm. Det gikk varmebølger fra tærne til hodet og ned igjen. Kroppen ble nå presset enda hardere ned, og kastet hardere opp. Og ting pulserte enda mer enn før, og farger ble med et mye kraftigere. Vi fikk en trang til å danse så vi satte igang med det en stund, selvom det føltes ut som jeg ikke orket. Det så ut som hele rommet danset med meg, i takt med musikken. Deretter delte vi opp 10mg til, og da begynte det virkelig å kicke inn.

Ting begynte nå og morfe seg inn i hverandre, og smelte nedover. Jeg sto ved kjøkkenet og tittet ut på skogen, og hvor fin den egentlig så ut. Da jeg snudde meg tilbake og så innover i rommet, ble rommet mer avlangt og jeg fikk en følelse av at jeg ble sugd innover etter en bølge som startet ved føttene mine og beveget seg til enden av rommet. Ting var helt sykt. Bøker som sto i hyller, morfet inn i hverandre og smeltet nedover, hele rommet var fullstendig levende. Gulvet bølget og veggene lagde bilder. Jeg kunne tegne i lufta med fingeren min, ettersom den hang igjen. Vi lo så vi grein av hvor gøy vi hadde det. Himmelen så ut som en meget unormal solnedgang da vi så ut, selvom dette var midt på dagen. Den skiftet farger og pulserte. Følelsen av lykke ble enorm stor, og vi visste nesten ikke hvor vi skulle gjøre av oss i det smeltende, morfende og pulserende rommet. Vi klarte liksom ikke å ligge helt stille, vi måtte hele tiden bevege på kroppen og finne på et eller annet å gjøre. Da vi gikk rundt i leiligheten for å studere forskjellig ting, føltes det ut som jeg kunne knekke sammen når som helst. Teppet på gulvet som var hvitt, bølget opp og ned og skiftet farger. Veggflisene på kjøkkenet lagde mønstre og morfet seg opp i kjøkkenskapene. Alt bølget, morfet seg inn i hverandre og beveget seg i takt med musikken. Jeg følte meg som et med rommet, og likte tanken på hvor tura jeg egentlig var. Alt turet med oss ble vi enige om. Det føltes ut som musikken gikk ut i hele rommet, og tok på alt, og deretter kom tilbake til oss og sugde oss med ut igjen i form av bass og enkelte øyeblikker i låtene. Nedturen ble brukt til en del røyking, ligge å slappe av og nyte de siste øyeblikkene av turen.

Konklusjon: 2C-B er meget interessant, og skaper utrolig mye fine hallusinasjoner men som fortsatt klarer å holde hodet ditt nogenlunde klart. Jeg tror ikke vi fikk i oss nøyaktig 20mg hver, siden vi delte opp utifra 10mg som allerede var målt opp, når vi i utgangspunktet bare skulle forholde oss til 10mg hver. Men en intens og artig opplevelse overall