View Single Post
Haha, DXM ja.. Under turen følte jeg at jeg hadde skikkelig kontroll, men i etterkant forstår jeg at det bare var virr varr oppe i hue mitt. Husker at Sinister sa at jeg hadde kjørt ned på bensinstasjonen og kjøpt vårruller i DXM rus, og jeg trodde blankt på det. Alt kan ha skjedd:P Er først i dag at aftereffects begynner å dabbe av. Har gått rundt i et par dager nå og lurt på om jeg skulle være stuck med denne rare følelsen jeg fortsatt kan kjenne. Er nesten litt som på xtc faktisk. Er som om jeg har ekstremt mye energi i rævva, og når jeg strekker ut bena får jeg en kribling i lårene og setemuskelen og kølla, og en xtc-liknende bølge går gjennom kroppen, og det "kiler" å krølle seg sammen. Wierd shit.. Ikke noe kult, snarere frustrerende siden jeg VIL være "normal" igjen:P Får ta imot råd fra Funkadelic: free my mind and my ass will follow:P Har lest en del om after effects, og det er heldigvis ikke uvanlig å føle seg baktura et par-tre dager i etterkant av turen. I går var jeg rett og slett så frustrert at jeg lå og bet i dyna og klemte igjen fiseringen.
Sist endret av nilsern; 26. juni 2007 kl. 15:35.