View Single Post
Trådstarter
Sitat av Goophy
Hvordan i all verden skal man klare å starte en telnet-server på en normal windows-installasjon?

Kan du ikke heller bare prøve å skrive noe ordentlig? Hiv inn noe eksempel-kode i C eller hva du enn vil på noe som faktisk er et trojan. Payloads i batch funker dårlig.
Vis hele sitatet...
Hvordan man skal klare å starte en telnet server på en normal windows installasjon? åpne opp cmd skrive services.msc og finne telnet nedover listen?

Også trur jeg du har misforstått poenget mitt, dette er bare for å vise hvordan man enkelt kan lage en trojane, jeg tviler også sterkt på at noen kommer til å gå på den batch trojanen, siden man kan se kommandoene. Hvis man ønsker så kan man jo kjøre den batch filen i Iexpres så ser man ikke kommandoene.

Poenget med denne posten er få disse "små hackerene" som ikke kan en sjitt om hacking å forstå fremgang metodene for hacking, det hjelper lite å starte med C koder for folk som aldri har vært borti programmering eller hacking.
Hvis man kan C så vil jeg tro at dette bare er barnemat for dem. Dem som kan C har mye mer kunnskaper enn målgruppen jeg sikter til.