Tråd: Gate-våpen
View Single Post
Sitat av docoma
Tazere kan man lage av engangskamera.
Vis hele sitatet...
Ja det gjorde jeg på leirskolen faktisk. Funker ikke så jævlig bra akkurat... Det er bare sånn at man kjenner det godt, man blir ikke satt ut av spill eller noe sånt. Fullt mulig å slå rett etter man har fått et eller flere støt fra den...
Siden det skulle bli brukt til en film burde det jo se bra ut da, så det kan jo funke bare dere lager den ordentlig, og eventuelt har et closeup-bilde av når dere bruker den på halsen eller noe sånt!
Det kunne vært tøfft. Hvis det vises sånne blå lysbuer av strømmen!

Det burde absolutt lage en fet effekt, hvis noen kommer opp bak en annen, og tazer ham i nakken med den der
UTEN at han vet det selv da selvfølgelig, for å få det til å se mer ekte ut ^^
DET ville jeg gjort hvis jeg hadde vært regissør!

Er du skikkelig heldig begynner de og slåss på ordentlig etter det! Enda bedre!!!
Woohoo!

Sitat av gæærn
Jeg trodde man kunne skaffe seg lisens for å bære pepperspray, og at det hittil ikke var noen andre enn politiet som hadde slik lisens.
Pepperspray skal nemlig være veldig effektivt mot bjørner, sååå folk som er veldig mye i kontakt med bjørner har en sikkert en lovlig grunn til å bære pepperspray.
Vis hele sitatet...

De har begynt og selge en annen variant av pepperspray her i byen som de kaller Bodyguard.
Den er lovlig og selge, kjøpe OG bruke i norge!
Let på nettet etter den, kan ha en flott effekt, og gi noen morsomme scener til filmen.
Ta foreksempel en liten kis som kommer forfra med pepperspray (bare den norske, lovlige varianten), og en annen kar snikende bakfra med en hjemmelaget stungun som han bruker på nakken til offeret. Så kan den lille karen foran bruke peppersprayen på offeret!
Genialt!
Best hvis dere ikke varsler offeret om at det er filming på gang på forhånd, for da blir det så mye bedre
Sist endret av TinMan; 20. april 2007 kl. 00:11.