View Single Post
Sitat av yancca
Hva f.. er det for utsagn,at flein ikke er farlig giftig.Det er jævla giftig faktisk.Det går sinnsykt hardt på nyrene,du kan ,hvis dårlige nyrer ende opp med nyresvikt etter bare en liten mengde.Du ser vel hvordan du ser ut på tripp?? Helt jævlig,huden er klam og tempraturen i kroppen synker 1-2 grader.En ser skikkelig syk ut,bleik,blå.Svarte øyne,blodårene synes gjennom huden,og blodsirkulasjonen er svak.Så flein er giftig,det er jo derfor vi blir rusa .LSD er reinere og ikke så hardt for kroppen,hvis det er ordentlig lsd vel og merke.Hoffman jubileum er å anbefale til de som skal ta en tripp.Sopp er mye sterkere.Helt villt.Veit hva jeg snakker om,har spist sopp hvertfall 50 ganger,og minst 30 lsd tripps.Men selv om jeg bare har hatt gode tripper,vet jeg om andre som har badtrippa.Det er helt jævlig trur jeg.Så ha alltid valium eller apedop/antipsykotika i bakhånd.De tar deg raskt ned og dreper trippen.Lykke til,husk regel nr 1:vær ute i naturen med kun folk du er trygg på.!!
Vis hele sitatet...
Hva med å vise til kilder når du slenger ut sånn søppel? Flein tærer ikke på nyrene og grunnen til at du blir rusa er virkestoffet psilocybin.