View Single Post
OT: jeg har en ett par spm angående hasj så tenkte jeg skulle henge meg på her i stedenfor og starte en ny post, so here goes:

1: Jeg røyker hasj stort sett hver dag så det jeg lurer på er: Hvordan utvikler "sløvheten/dumheten/hukommlesen" seg? skal prøve og forklare hva jeg mener.

jeg har røyka ca 1 år nå, ca hver dag, har 100% jobb og klarer dette fint. Eneste jeg har merka er at hukommelsen har jo blitt en god del dårligere og har jo fått en kommentar her og der at jeg kanskje har blitt litt "sløvere".

Jeg nyter dette livet så godt (røyke 5 dager i uka i gjennomsnitt, som regel bare en klump og film før jeg skal sove men ofte det blir litt mer ) så jeg skulle gjerne like og fortsette det. Så blir jeg enda `"dummere" ? enda sløvere? jo mer tid som går. Kommer jeg til og være Helt ødelagt hvis jeg fortsetter dette i la oss si 3 år? jeg har jo ikke merka no særlig etter 1 år. (og det med hukommelsen kom vel i løpet av første uka med "aktiv" røyking)

Håper på svar fra folk med erfaring.

og ett lite spm til: Jeg har tenkt til og slutte og røyke (tjære laga i bongene mine er blitt relativt skremmende ) åssen er det og røyke reint? "tjener" man på det? er effekten anderledes (det tviler jeg vel sterkt på) trenger du mer (mindre?) hasj for og bli like stein som med tobakk?