View Single Post
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg tror meskalin tripp er en ganske rolig tripp i forhold til sopp og syre. Hallisene er der men hode er ikke like "fjærnt" som det blir på sopp/syre. Så ja mykere tripp absolutt på meskalin!.

Du bør tenke over hvor mange timer osv dette varer også. Altså vil du prioritere en 6 timer sopp tripp, 8-12 timers meskalin trip eller 12 timers syretripp.

På en annen side av egen erfaring så har jeg funnet ut att LSD er omtrent umulig å få tak i og meskalin er på ganske lik linje med det. 2ci som skal være ganske likt meskalin er ikke fullt så vasnkelig å få tak i mens sopp er egentlig enkelt å få tak i. Tilgjengligheten er det som har satt sperrer for hva jeg har prøvd. Og ikke hva jeg har hatt mest lyst på. Men den som venter, venter vel ikke forgjeves.

*edit*

Og nei klarer egentlig ikke å gi deg ett godt svar. Det har du rett i . Dele opp frimerker? Man vet jo ikke alltid om de er 150µg eller 250µg. Blir forsatt litt vansklig å dosere. Men første gangen på alt slikt reagerer man på utrolig lite når det først virker.
Sist endret av Alphanio; 20. mars 2007 kl. 12:46.