View Single Post
Sitat av torsken
Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor du har lyst på en sånn brutal verden hvor folk kan dere hvem dem vil!
Hvis noen dreper moren min for 150 Kr på gata hadde jeg vært uta av meg, jeg hadde sannsynligvis prøvd og ta hevn, men uansett hadde det vært umulig gor meg og finne ut.

Det hadde blitt sånn at de sterkeste overlevde, det hadde blitt sånn at de feigeste, maktsykeste, samvitighetsløse hadde regjeret!
Jeg bli så sur på deg Iv., jeg vet de er usaklig men jeg tenker på hva som hadde skjed hvis noen drepte barna\kona\ferdrene mine og det ikke fikk konsekvenser


- Synes hitler hadde litt samme tenkemåte.
Jeg så alltid opp til Vidarlo og Ivi. på en måte, men nå har jeg mistet all respekt for dere
Vis hele sitatet...
Du forstår tydligvis ikke konsekvensene ved noe slikt.
Survival of the fittest blir det uansett, og det er hele meningen. Om mordi ikke er blant "the fittest" så var det meningen at hun skulle dø.

Hvis dette kom igjennom, og noen var ute etter meg ville jeg slått tilbake med alt jeg hadde, for å overleve. Om jeg taper, så taper jeg. Verden går ikke under om jeg dør.

Forresten, jeg ville ikke sammenlignet Hitler med dette, da Hitler var kun ute etter spesielle raser/religioner. F.eks. jødene er ikke de svakeste her. Noen av jødene er svake, akkurat som noen av den ariske rasen er svake. Eller afroamerikanere, eller afrikanere, eller asiatere, eller muslimer, eller katolikker. Rase/religion er ikke med i bildet.
Sist endret av hedningen; 16. mars 2007 kl. 13:21.