View Single Post
Sitat av vidarlo
Herregud da! Det er ikkje snakk om svake som i fysisk svake her, men folk som ikkje evner å vere så oppegåande at dei overlever.

Ved å legalisere drap vil samfunnet *spare* penger.

Dei som argumenterer mot dette har svalgt propagandaen fra den norske staten! Eg kan forstå at etter at ein lærar har brukt 10 år av livet ditt på å fortelle at drap er galt, så tar det litt tid å få opp auga. Heldigvis er enkelte av oss så klarsynte at vi har fått opp auga, og vil rettleie alle inn på rett veg her i livet!

Bli med i FFLD. Dersom du vil bli lokallagsleder, så kan du ta kontakt med IvIoyner, som kjenner ledelsen bedre enn meg.

Argumentasjonen er slåande, og veldig få går imot FFLD når vi opplyser om kva vi står for.
Vis hele sitatet...
Faktiskt, er det slik at noen er mer klarsynte enn du tror.

Du er ganske trangsynt hvis du ikke tenker tanken at det er en for stor risiko å "avkriminalisere" drap, og som vi--de jeg snakket med angående dette irl--ble enige om: De første til å gå ville vært dere, de "sterke". (Les tidligere meldinger av meg i tråden for innsyn på hva jeg mener.)

Enten vil anarkiet oppløse seg selv i løpet av knappe måneder, ellers sitter vi igjen med en gjeng diktatorer og massemordere.

Ett liv er verdt mye mer enn tydeligvis du tror. Ingen er så "svake" som du tror. Problemet er at de "kule" sender folk ut på det skjeive planet, eller at de er fødd slik--og det er det allerede mulighet for alle mødre å gjøre noe med.

Det er så få som faktiskt ville en gang bli kvalifisert "sterke" nok til å leve. Enten har du psykopater--og de er jo ikke store greiene til "gode gener".

Eneste dere ville ha kommet fram til er at selv om mennesket ikke er så fritt som du vil ha det, så må det være ett system på det hele.