View Single Post
Sitat av spetznaz
Drunkenvalley du har misforstått. Det er ikke den sterkeste som overlever det er den mest tilpasningsdyktige.

De svake (som i "ikke tilpasningsdyktige") har ingen funksjon derfor trenger vi dem ikke! De er bare en byrde for resten av oss.

Legalisering av voldtekt er på ingen måte nødvendig siden det nok er vel så mange jenter som gutter som tilhører kategorien "tilpassningsdyktige" og derfor ikke ønsker kontakt med de svake.
Vis hele sitatet...
Det er faktiskt det samme.

Den tilpasningsdyktige vil være den verste arten menneske i hele menneskets historie. Balansen du søker etter med anarki finnes ikke.

Jeg vet ikke om du er noen pingle eller ikke om du først får pistolen i ansiktet, men tro meg, det eneste samfunnet du vil se er massemord og terror. Disse "tilpasningsdyktige" vil effektivt bringe mennesket mange århundre tilbake, om enn ikke totalt utrydde mennesket.

Det vil ikke fremme noen evolusjon, tvert imot vil det ødelegge

En gruppe "tilpasningsdyktige" ville styrt så mye område som de kunne makte, og i tur og orden plaffe ned hverandre og de svakere i paranoia om at posisjonen deres er i fare. De svakere lever i konstant frykt, gjemt bort hvor som helst hvor de kan unngå "jegeren", ledergruppa, alphaene.

EDIT:

Og hvordan jeg vet at en gruppe vil ta kontrollen?

Mengden våpen og lignende er begrenset. De som har brukbare våpen og rett instilling vil fjerne alt de kan som ikke har det samme, for å kjempe seg fram til "ledelsen".
Sist endret av Drunkenvalley; 16. mars 2007 kl. 00:41.