View Single Post
Sitat av !mats
fant ut at denne posten passa bedre her, en i spill topicen..

i det kristne spillet "Left Behind – Eternal Forces" skal du rett og slett kverke hedninger, ikke-troende, og spre det gode budskap. For de kristne er det bare å be om tilgivelse, så er alt godt.

personlig synes jeg de kristne er en like stor trussel mot samfunnet og verdensfreden som f.eks muslimer...


noen meninger?
Vis hele sitatet...
synes ikke kristne er noe i forholdt til BLA. muslimer, viss du tenker på hva muslimer er villige til og gjøre for troen, husk at i noen land så er det dødsstraff for og ha annen tro enn og være muslim, og vokse opp i mange reliøse samfunn er jo ren hjernevasking, dette gjelder jo forskjellige kristne samfunn og muslimer, jeg har selv snakket med folk som er oppvokst i "exstremt" kristne miljøer, de ser ofte saken fra kun en side,eg jeg har blitt forbauset over hvor "smalsynte" de kan være.Se synspunktet fra en annaen relgions side eller lignendes er jo latterlig for mange av de. det synes jeg er ganske skremmendes.
Men muslimer synes jeg er ett hakk verre, jeg har jobbet og kjenner muslimer, og det er kjempe greie og koselige folk, men og treffe en muslim på gata og treffe en i sitt relgiøse miljø tror jeg er to helt forskjellige ting.
Lære koreanen utenatt fra du er liten unge, i ett så strengt relgiøst samfunn, hadde vell hjernevasket de fleste av oss, og det vises og når du ser hva visse folk er i stand til og gjøre.... Men viss du ser noen hundre år tilbake eller i visse U-land så er kristne ikke noe bedre... faktisk litt verre.

Selv har jeg min egen teori om at 9-11 og irakkrigen(krigen mot terror) er en krig som ble startet for og prøve og holde nede muslimer, pga. "verdens politiet" så utviklingen og hvor farlige muslimer kan være, husker ikke hvor mange prosent av verdens befolknig som er muslimer, men det er veldig mye, og dette er en stor trussel for resten av den "kristne" verden.
Selv er jeg ikke så veldig begreistret for krigen mot terror, men som resten av toppen av regjeringen av USA, så tror jeg dette var ett nødvendig tiltak(litt xtremt ble det jo).
Er rart og tenke på hvilke extreme tiltak som blir tatt i bruk i denne krigen, fra begge sider. her er ett lite eksempel
http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1571117.ece
... og tenk på hva som blir topphemmelig stemmplett, som vi ALDRI får vite om.

(litt skrive feil pga. ++ i promille, vert mitt lengste innlegg på forum EVER på nettet men brenner litt for dette så...men stopper pga. skriving i påvirkettilstand og min LG som jeg fikk i norsk )
vert mitt lengsteinnlegg på forum EVER kunne skrevet noen sider til om dette men...