View Single Post
Jeg går på vgs (visuelle kunstfag), og syns det er jævlig digg med så mye frihet som vi har nå.
Det er altfor lett å gi faen som du sier - uten at det får noe større konsekvenser karaktermessig.
Så man må jo liksom holde motivasjonen oppe om man skal få med seg noe, de tvinger ikke på oss læringa lenger, som på barne- og ungdomsskole.
Personlig liker jeg det sånn, da jeg kan vri oppgaver stort sett slik jeg vil og dermed gjøre det interessant og gøy å jobbe med.
Men har jo også mine slække perioder der jeg skulle ønske ikke alt var så jævla alternativt stress.
Man får jo ikke med seg noen ting om man ikke noterer febrilsk i visse fag, og er konstant lutter øre med altoppslukende klisterhjerne.

Dette med karakterer er jo forskjellig fra lærer til lærer - noen gir ikke over fire, andre gir deg en femmer for å smile i gangene.
Skrivefeil er imidlertid samtlige slække på, så lenge vi "får fram meininga vår" skal ikke en dum skrivefeil stå i veien for karakteren, er vel de flestes holdning. Noe som virkelig er synd.
Det er rett og slett synd å se en seriøst ment artikkel bli ødelagt av en rekke feil som ikke hører hjemme i ei fjerdeklassestilbok engang.

Edit: skrivefeil lolpops.
Sist endret av Poke; 24. januar 2007 kl. 17:42.