View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Gubbe
Den vaksinen (BGC) hjelper IKKE mot type tuberkulose som vi har i norge... LES og forstå.
Han som har skrevet dette er professor i medisin ved Universitetet i Oslo, Gunnar Bjune.

Ring a bell?
Hva utdannelse har du iforhold?
Vis hele sitatet...
Såg det. Men det forhindrer ikkje at det er en god ide etter som nordmenn reiser til andre deler av verden, får i seg smittestoff, tar med heim o.l.

At den vanlige typen tuberkolose i norge pr dags dato ikkje blir påvirka av BCG er ingen stor overraskelse, ettersom den neppe hadde vore vanleg i norge om den vart påvirka av BCG-vaksina.

Men kva med dei variantane som *vert* påvirka? En del nordmenn blir garantert utsatt for dei smittestoffa, og kan ta det med og spre det i norge. Ergo er vaksine effektivt.

Det er stortsett slik at for sjukdomar som smitter mellom mennesker så er vaksiner lurt uansett kor i verden du er.

Uansett, du kom med en generell påstand om at vaksiner var bortkasta i posten før. Det er uansett bullshit. Vaksiner er det viktigaste virkemiddelet mot sjukdom vi har, og den påstanden står eg fast på. Kanskje ikkje ei bcg-vaksine er så viktig, fordi det er ingen som har smittestoff (ettersom omtrent alle er vaksinert), og individet kan derfor klare seg *uten*.

Individ != samfunn.

Og nei, eg seier ikkje at bjune tar feil, men eg seier at det muligens ikkje er heile bildet.