Tråd: www.abort.no
View Single Post
Sitat av Marthe
Jeg oppholder meg en del på siden www.barnimagen.no, der vi har diskuteert en del om abort og slikt. Idag fant jeg ut at en religiøs gruppe har laget en side som heter www.abort.no, der det er bilder som er både støtende og fæle for de som går gravide, prøver å bli gravide eller vurderer om de skal beholde barnet. Denne siden inneholder manipulerte bilder av døde foster som er tatt ut av livmoren. Desse blir brukte for å skremme folk fra å ta abort. Det er i alle fall det jeg har fått fra det. Jeg vet også om mange som virkelig har blitt dårlige og lei seg etter å ha set desse bildene. Selv har jeg vært gjennom en spontanabort og trenger virkelig ikke slike bilder prakka på meg.. Har ikke scrolla helt ned på tråden selv for det vet jeg ikke om jeg våger. Men det skal sies at fostrene nede på siden er foster som har blitt tatt ut ved utskraping o.l. Noen som vet hvor det går ann å rapportere slike sider? Et sted der vi faktisk blir tatt seriøst. evt noen som vet hva annet som kan bli gjort?
Vis hele sitatet...
Ikke bland inn religion. Det er ikke sikker at det er pga. religion de har satt sitt standpunkt. Så ikke dra inn religiøse fanatikere her.