View Single Post
Sitat av Nubie
Først vil jeg si, har lest litt på dette forumet en tid, så falt jeg over dette innlegget og DonVitos blogg på vg.no. Det interesserte meg fordi jeg i lenger tid har gått å tenkt på tanken av å prøve ut slike ting som det blir snakket om her. Isteden for å drikke mange øl/sprit for å få noen morsom og sosial effekt, så "svelger man bare en pille" etc.

Dette er vell det første skremmende jeg har lest om disse "partydop-stoffene", det fikk meg til å tenke... MEN jeg har fremdeles lyst å prøve! Det er noe jeg tenker ganske ofte på og noe jeg _tror_ med meg selv at jeg kan takle, et par ganger også aldri mer!

Er det virkelig så avhengighetsskapende? Jeg har ingen nære venner eller omgangskretser som driver hyppig med narkotika, så jeg tror ikke at faren for å bli trukket inn i noe miljø eller gruppepress er noe problem. Det er egen fri vilje og nysgjerrighet som står bak!

Er det anbefalt å prøve det alene ? Og gjerne prøv og overbevis meg til prøve/ikke prøve...

og ALL RESPEKT til DonVito og ikke minst lykke til! Jævlig at noe slik kan ta så kontroll over livet til noen, virker surrealistisk fra mitt synspunkt!

Et til spørsmål: Var i syden i sommer, der kom en bort til meg og en annen og ville selge oss extacy, vi tenkte hvorfor ikke og betalte ca 200kr for 2tabletter.. Tok hver vår og jeg kan ikke si at jeg husker noe spesielt kick, kansje fordi jeg var dritafull allerede? men jeg var husker jeg var extra sosial og i godt humør den kvelden og tiden fløy! Jeg kom hjem klokka 11 og var lys våken.. vekka romkameratene og det ble bemerket at jeg hadde rare pupiller.. jeg lo det bare vekk og snakka ikke mer om noe!

Hva kan disse tablettene ha vært? svindla? Kan også nevne at jeg var skeptisk til at det var noe som helst, så hadde ikke forventninger til noe som helst... så tror ikke det var noe placebo effekt...
Vis hele sitatet...
Ettersom jeg har lest gjennom tråden og andre steder, så er det flere som har tenkt som deg

"Jeg skal bare prøve en gang for å se hvordan det er! Jeg er sterk nok!" osv. Da ender det oftest med at de skal prøve en gang til, og enda en og der sitter du avhengig. Så jeg ville ikke anbefale deg å gjøre det. For all del, prøv i vei, men som DonVito sier: Ikke kom å si at du ikke ble advart!