View Single Post
Counter Strike Source, World of Warcraft

First-person shooter, MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game)

PC

Counter strike er et spill jeg har spillt i mange år, det er et spill man egentli ikke går lei av, hvis man da ikke spiller det 5 timer daglig i 1 år, men det er skøy å spille hvis man bare begrenser det Og hvis man etter hvert behersker teknikker og får litt skills!
World of Warcraft er kanskje det beste spillet jeg noen gang har spillt! Alt er bare fullkomment i spillet. Skikkelig gjennomtenkt Eneste ulempen er det at det er fryktelig vanedannende..!

Counter Strike: Jeg går ut ifra at de fleste vet hva det går ut på, men jeg skriver det uansett. Du velger enten om du skal spille Terrorist, eller Counter Terrorist, som er "Terror-politiet". Målet for terroristene, er på noen brett å plante en bombe, og de vinner runden hvis bomben går av. Men Counter-Terroristene har da som oppdrag å desarmere bomben. På andre brett skal Terroristene passe på at gislene de har tatt ikke blir funnet og hentet tilbake av Counter-Terroristene. Men de fleste runder ender med at de to lagene skyter og skyter til det ene laget ikke har noen spillere igjen.

World of Warcraft: Hele spillet baserer seg på krigen mellom The Horde og The Alliance. Man velger i starten om man vil kjempe for Alliance eller Horde. Hvis du velger Alliance, kan du velge mellom disse rasene: Human, Gnome, Dwarf og Night Elf. Eller hvis du vil være Horde: Orc, Undead, Tauren og Troll.
De forskjellige klassene i spillet er: Warrior, Mage, Warlock, Hunter, Priest, Paladin (Alliance), Shaman(Horde), Druid og Rogue.
Meningen med spillet er å klatre fra level 1 til level 60, og på vegen få seg ingame-venner, få seg bedre utstyr og våpen, komme seg inn i en god guild (kan sammenlignes med en CS-Clan).
Man kan også ha forskjellige "yrker", som for eksempel: Tailoring, Enchanting, Mining, Blacksmithing, Skinning, Letherworking++ Det er flere, men orker ikke nevne alle. Man kan foresten ha 2 yrker samtidlig. De som har skapt spillet, Blizzard Entertainment, kommer hele tiden med oppdateringer og nye ting til spillet, og fikser feil i spillet. Men som sagt, spillet er veldig avhengighetsskapende. Man blir fort litt hekta på det, og begynner å droppe ting for å spille... Da er det på tide å ta en pause på en uke eller to, og så begynne igjen