View Single Post
Ja, nå banner du i kirken..

Nokia Symbian-telefoner kombinerer det verste fra 2 verdener: Forferdelig hardware med et prematurt OS installert. Way to go.

La meg bare få dissektere din påstand i akademisk stil:
For det første, så har jeg eid en 3650 selv - og at du engang våger å si at den har "alt man kan ønske seg", det skyldes selvfølgelig det at du aldri har opplevd hva som finnes der ute. 3650 er ca 3 år gammel, og er en av de telefonene fra Nokia som er mest buggy.

Du sier den har "alt man kan ønske seg? La meg fortelle deg om noen av de tingene jeg gjerne ønsker meg, når jeg kjøper telefon:
- Automatisk oppdatering av firmware via GPRS/3G (SonyEricsson P990i, K800i, etc)
- Minimum 2mpx kamera (Alle nye Samsung og SonyE-mobiler)
- Menyer som bruker mindre enn 2 sekunder på å åpne elementene som finnes på den (som f.eks SMS-innboks, som bruker omtrent 6 sekunder på å åpnes med 3650)
- En casing som ikke er laget av den billigste Kina-plasten du får tak i (seriøst)
- At telefonen jeg kjøper ikke er kjent for å skru seg av, men aldri på igjen (dette skjedde med min 3650 etter 3 ukers bruk, og jeg byttet til Sony Ericsson K700i)
- En skjerm mer minimum 240x200 oppløsning
- Mer enn 30-40 megabyte innebygget minne
- Skikkelig MP3-støtte, gjerne også med et skikkelig MP3-program
- etc etc

At den har epost, msn, PDF-program, word/excel/powerpoint, osv gidder jeg ikke nevne engang - fordi det har alle nyere mobiltelefoner. Du har bare ikke PEILING - det er derfor du er så fornøyd med din 3650. Det er som om du har bodd ute i skogen hele livet ditt, også sier du stolt når du ser en bil: "Nei, beina mine er alt jeg trenger for å komme meg fort frem her i livet!"