View Single Post
Det var en idiot som lurte meg ut av huset en gang, for så å få en medsammensvoren til å løpe inn og hente min bærbare PC. Han glemte laderen, og overså min splitternye mp3-spiller som lå rett ved sidenav og tilogmed lyste blått pga. lading. :P

Her om dagen våknet jeg opp med 3 DVD-cover, og 8 daimsjokolader på stuebordet. Jeg husker svakt at jeg bestillte burger på den lokale bensinstasjonen, og at jeg hadde ett par klønete forsøk på å stjele masse rare ting. Jeg var med to edruelige kamerater som hadde hentet meg på byen, og de har fortalt at jeg veltet ut masse tyggis, prøvde å putte masse DVD-er i buksa, hvor mesteparten datt på gulvet, og skjorta la seg i tillegg bak noen DVD-cover. Sjokoladene stakk opp fra bukselomma, og jeg klarer utrolig nok å komme unna med det her. Takk gud for en treig bensinstasjonsansatt!

Det viste seg senere at to av DVD-ene jeg fikk med meg, var samme film! I tillegg var coverene tomme! Men sjokoladen smakte godt da :P

Nå skal det nevnes at jeg stjeler sjeldent/aldri, de gangene jeg gjør det er jeg full, og da er det fra butikker e.l.

EDIT: Ellers har jeg ett par kompiser som for noen år siden brøyt seg inn på en butikk her i byen, for så å gå bort til den døgnåpne bensinstasjonen noen meter unna, hvor de kjøper masse munch, og så bestiller taxi hjem. De våknet opp dagen etterpå med penger, godteri og Politi over alt :P
Sist endret av Thysanoptera; 11. september 2006 kl. 02:09.