Tråd: PS3 på Qxl
View Single Post
I tillegg har han drevet et firma som het Parabol & Elektro Bodø, som nå er konkurs. Det var dette firmaet jeg ble svindlet av.

@meitemark
Jeg har dessverre ikke mulighet til å få noe info fra de andre som ble lurt...det lå inne endel rimelig sinna karakterer på QXL på Parabol Og Elektro Bodø...disse ble slettet for noen måneder siden, sammen med firmaet.
Jeg har en rettskraftig dom fra Forliksrådet...men er usikker på om den kan legges ut i offentlighet uten at det blir noe krøll for meg....? Regner med det er uaktuelt uansett siden TipeX har slettet navnet hans...

Jeg sa det til ham at nå er jeg lei av løgnene, og kom til å advare alle jeg fikk mulighet til....så jeg synes ikke synd på ham. Hadde ikke vært verre enn å gjøre opp for seg, så hadde problemet vært løst. Men det har han dessverre ingen vilje til.

Jaja, du følger med her ******* ? Da skal du vite at jeg gir meg ikke så lett, har vært medlem av de største nordiske parabolforumene i en årrekke, og det kan bli vanskelig for deg å selge så mye som en stump med coax når jeg er ferdig.
Så....hvor er pengene mine???