View Single Post
Sitat av atomet
Ja, jeg nevnte det, sammen med eq, som du stryker på den siste igjen og igjen... ser du virkelig ikke den litt useriøse tonen i den kommentaren jeg kom med der?

Med fare for å gjenta meg selv...



Men faktisk, jeg tror nettet hadde blitt et bedre sted (for ikke å snakke om raskere, og lavere serverkostnader) hvis det hadde vært en "idiotsperre". Tenk så digg det hadde vært å slippe idioter som f.ex. mener at Oslo nattestid er like farlig som Kabul? Så tenker du på hvor mange det er av dem, og hvor mye ressurser de sløser bort...

*bleet (feilmeldingslyd)* "windows error 103330004884 - du er for dum til å få skrive på denne siden"

aaaaaaaahhhhhh.... det hadde vært deilig det....
Vis hele sitatet...

Joda, skal inrømme at jeg blir stadig mer irritert over idioter både her og andre plasser, og at det hadde vært litt deilig uten dem... Kanskje vi skal lage en "test" for alle nye brukere som vil komme inn på nFF?

Hvor er det mest farlig: 1. Oslo X. Kabul 2. Like farlig



Edit: Når det er sagt, jeg føler at dette er en svært vanskelig situasjon å diskutere. Det er mange gode poeng fra begge sider, og meningsløse likeså. Grunnen til dette tror jeg har med:
Hvor i Norge vi bor? (Storby-Distrikt).
Hvem er foreldrene våre? (Deres meninger om innvandring føler jeg blir den samme hos deres barn)
Opplevelser (Hvis du blir rund banka av en gjeng med utlendinger noen ganger, er du kanskje litt keen på å sende dem ut?)

Jeg, som bor litt ute på landet, er jo ikke så vant til et flerkulturelt samfunn, selv om det selvfølgelig finnes, så er det ikke så mye av det her... Dermed blir det ofte skapt fremmedfrykt.
Sist endret av mainer; 20. juni 2006 kl. 15:53.