View Single Post
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Dersom man bare bestiller salvia fra deva pleier de å sende det i en vanlig konvolutt, og jeg har aldri opplevd at det blir tatt i tollen. Derimot har jeg mistet større ting der. Dersom det blir stoppet får du et brev om at du må ha resept eller legeerklæring for å få pakken utlevert. Hvis du ikke gjør noe med det, vil pakken sendes tilbake til avsender. Utover det skjer det ingen ting mellom deg og tollvesen. Deva er til og med så snille at de gir deg tilbake pengene (minus porto og eventuelle andre utgifter de har hatt) dersom du tar kontakt og forklarer situasjonen.

10x er greit å starte med det; du vil uansett bli tatt litt på senga hva virkningen angår. Jeg har per dags dato til gode å finne noe jeg kan sammenligne med salvia, så om du har tatt f.eks. sopp tidligere, vil ikke det kunne forberede deg på hvordan salviaverden er. Siden du sannsynligvis kommer til å prøve det snart; les det du finner på forumet her og erowid (og eventuelt den infoen som står her), og sørg for all del for at du prøver det i trygge og rolige omgivelser.