View Single Post
Sitat av Lille My
IQ er en fin bil


HVA I HELVETE HAR DE Å GJØRE SOM FREDBEVARENDE STYRKER NÅR DE DREPER SIVILE? DE GJØR DET; DET ER BEVIST! SKJØNN DET!!!!!111!!

Så, poenget. Hvorfor styrtet (vi sier det var ) muslimske terrorister i WTC? Fordi de hater USA. Hvorfor? Fordi USA har startet mange kriger og vært med å lage ting vanskelig nedi i Midtøsten. Da er det deres problemt at folk styrter noe i hodet på dem, det var faen de som begynte.

Kan dere ikke bare akseptere fakta? 10,7 millioner ble drept, USA var involvert.

Neivel, om 20 år hater alle USA uansett. Det blir det nye Nazi-Tyskland, vent og se.

Nå forlater jeg denne diskusjonen, det er ikke diskusjon det er tullball og folk som ikke hører etter. Kos dere.



Barna i Irak skal vi ikke bry oss om, men barna i Afrika?? Diktet går begge veier. Forresten, han som skrev det var kommunist. Ble sendt i leir fordi han var det. Så ikke kall det anti-amerikansk, da tror jeg han ville snudd seg i grava. Go natt og takk for meg.
Vis hele sitatet...

Nåja går vi til personangrep nå?

Som sagt de tallene du baserer deg på er ikke drepte sivile for USA alene, antageligvis så har USA stått for en liten brøkdel av de, i og med at alle de krigene du ramset opp var kriger der USA kun var 3. part.