View Single Post
Sitat av TEHb
Homofili er galt! Jeg er ung, og homofob, og kanskje ikke alltid så saklig, men jeg kan jo prøve litt her

Jeg er ikke en av de som blir kvalm av to gutter som går hånd i hånd, jeg er mer av dem som kjenner en kløe i nevene og det eneste som kan stille den kløen er å knytte nevene. Men for og være litt saklig: To gutter -eller menn om du vil- passer ikke ilag. Hvorfor? ...de kan ikke få barn. Det er naturens måte og skille arter fra hverandre. F.eks kan ikke en hund og en katt få unger Og det at homofile ikke kan få barn, må jo bety at de ikke er skikket til og passe barn heller, derfor er jeg sterkt imot at homser skal få adoptere barn!

Jeg har hatt flere venner som jeg etter hvert har funnet ut at var homo, og da var det eneste rette og gjøre og kutte all kontakt. Jeg prater så godt som aldrig med dem mere. Og jada, jeg vet at dette ikke er helt saklig, men jo, det er det. Jeg vet jo også at en homo ikke nødvendig vis trenger å være "ute etter meg" noe mer enn en jente jeg er venn med, men bare tanken er nok til å si farvell for altid.
Vis hele sitatet...

Enormt bra innlegg! Kunne ikke sagt det bedre selv. Men du er tydeligvis bedre med ord, enn det jeg er