View Single Post
Mye mystisk med LOST. Noe som jeg ikke helt har fått svar på er:

- I tidlige episoder ser man Walt (den 10årige negergutten) lese på en spansk tegneserie. Faren spør hele tiden hvorfor han leser den da den er på spansk. Men det mystiske er at inne i tegneserien ser man en monster isbjørn. Merkelig at det da er isbjørner som driver å anngriper de. Isbjørner som ikke har noe som helst på en tropisk øy og gjøre. Dette kombinert med hva stefaren til Walt sa om at "things happens around him". Noen som har noen teorier om hvilke evner Walt har, og hvordan det passer inn i historien?

- Hurley har vært på øya i over en måned, men har alikevel ikke godt ned i vekt.. Vi har samtidig ikke hørt noe som helst fra fortiden hans. Noe som er merkelig, i og med at han er en av hovedpersonene. Det var også han som sjekket passasjerlista. Kan det hende at Hurley har vært på øya fra før? Alla som med Ethan? Usansynlig, men en tanke.

- Hva var det Lock og Boone fant i Jungelen? En nedgravd dør i jungelen, dette var liksom det store i noen episoder, så ble det plutselig ikke noe snakk om det mer. Hva i alle dager er dette?

- Hvorfor har ingen tatt en oppdagelsesferd rundt øya? Hvordan kan de virkelig vite at det er en øy om ingen har utforsket den? Greit at Said fant kartet med den franske dama, men før det liksom.

- Ikke akkurat relevant for handlingen, men er det bare meg, eller er det litt lite troverdig når man ser bilder fra stranda, så ser man masse fjell i bakgrunnen, som om det er en øy til rett bak liksom.

- Hva er det med Lock? "A mirracle happened here". Satt han virkelig i rullestol? Eller hadde han bare litt psykiske problemer?

- Hvor er det blitt av faren til Jack? Var han virkelig i kista?

- Dette har blitt tatt opp før, men hva i helsikkes er det med den kabelen som går ut i sjøen? Forundrer meg at dette ikke undersøkes nermere...