Tråd: Koffertlås
View Single Post
Du skal kunne endre koden fra baksiden av låsen, altså fra innsiden av kofferten viss eg ikkje tar feil. Prøv om du kan brette ned og komme til innenfor skinnet eller foret, eller hva det nå er som dekker låsen fra innsiden. Eg trur likevel du må ha koden først, før du kan endre den.

1000 alternativer høres kanskje mykje ut, men det går fort viss du sitt deg ned og blar fort over dem. Bruk negler slik at du "blar" fort og nøyaktig over eit tall om gangen. Greier du 3 tall pr sekund, noe som burde gå greit med bittelitt øving så skal du kunne knekke koden på under seks minutter. Sjansen er for øvrig stor for at du kjem over den rette koden før dette.

Eit tips er å prøve "sansynlige" koder før du begynner å bla gjennom alle. Desse kan f.eks. være "111", "222", osv opp til "000", 123, eller min den koden jeg helst ville satset penger på: 313 (skiltnummeret til bilen til donald duck ). Lykke til!

(PS: Firkantene skal gå ut mot hver sin side når du treffer riktig kombinasjon. Vedder for øvrig en mummifisert skilpadde på at det er samme kode på begge låser)
Sist endret av Psy_Illusion; 4. februar 2005 kl. 20:32.