View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Jau.

Det er veldig mange som har mange meninger om designet.

Jeg åpnet forumet for dere - lenge før jeg i utgangspunktet hadde lyst til å gjøre det - fordi det var så mange som hadde etterspurt det.
Ja, vi kommer til å gjøre noe med designet. Nei, det blir ikke i dag - jeg er trett og mildt sagt litt lei av alt som heter vbb
Når det gjelder midtstilling så var ikke det en del av planen, men jeg tar det absolutt til etteretning at det er så etterspurt. Vi får se hva vi finner på.

Det er veldig mye arbeid som gjenstår, men det får bli litt sånn etterhvert. Jeg skal vekk denne helgen og det blir ikke så mye tid til nFF.


Som dere ser så er forumet nå kjemisk, med forbehold, fjernet for alt som heter warez.
Vi (som driver shiten) har i lengre tid hatt lyst til å fjerne dette. Folk finner, som mange har nevnt, warez meget lett via en haug andre kilder. Warez har ikke vært annet enn sorgen for dette forumet fra start til slutt.
Nå blir vi forhåpentligvis kvitt majoriteten av søppeldiskusjonene og kan konsentrere oss om å være det vi vil kalle et "alternativt it-forum"