View Single Post
Hjem til både min blogg, personlige lekegrind og nyhets/bloggecriptet AJ-Fork (som snart, dvs en gang før jul, kommer i ny, uendelig mye bedre versjon) - Med hovedvekt på å ha et nøytralt og originalt design, samtidig som det skal være øyefangende og gjenkjennelig.

Tenkte jeg skulle lufte etter litt tilbakemelding på oppsett, fargevalg, osv her på gode gamle freakforum, åstedet for mye slakt av andres sider fra min side :-)

Titt litt rundt, men sørg for å ha en skikkelig browser først. Funkerer plettfritt i Firefox og IE5Mac, og neeesten plekkfritt i opera, konqueror, safari, osv - men aldeles ikke i IE6 windows (av komplett åpenbare grunner: bedreten css-støtte og en totalt ødelagt box-model - og nei, jeg kommer aldri, aldri til å gidde å legge inn noen slags hacks eller inngå andre kompromiss for å få siden vist fint i IE6.)

Bør også kunne leses helt fint i browsere uten støtte for stylesheets, som text-mode-browseren links.

Selvfølgelig er xhtml gyldig, og CSS nesten gyldig (litt ekstra firefox/mozilla-eyecandy som border-radius og opacity her og der i fraværet av skikkelig css3-støtte)

Siden er vel egentlig et solende klart eksempel på at gecko er den suverent beste visningsmotoren.

Enjoy! http://appelsinjuice.org/ ;-)
Sist endret av oivind; 10. desember 2004 kl. 02:14.