View Single Post
Jeg liker å hive innpå, alt fra 3g til 10, jo mer intenst jo bedre, jeg vil se og være så borte som mulig, så gjør jeg det alltid med bestekompis eller alene, som er trygt, aldri hatt en badtrip, selv med masse depreson, dårlig psyke osv. Kan bli nervøs når det kicker, men aldri badtrip. Har nok vært på kanten til det, men husk at du er på sopp, ingenting farlig foregår, er kun i hodet. Ride the wave, for det går ikke vekk, med mindre du har benzo. Hvorfor ta dop for å føle seg forferdelig, det er unødvendig, min tankegang.
Anbefaler dog ikke å ta 3g første gangen, jeg har spist en liten bit av en sopp på fest for å "føle littegran" og det har blitt intenst, helt annen vibe enn vorset.

og se på feks planet earth på mute, med psytrance i bakgrunnen er hysterisk og trippy som f. Det føles ut som alt som skjer på skjermen passer musikken perfekt. Animerte greier er generellt trippy asf, pga mye farger osv I guess. Nemo har jeg vel sett nesten hver gang jeg har tatt syre, pga en sinnsyk bra syre, og første gang jeg så nemo tura. Satt foran skjermen som små barn mens det kom farger ut fra tven, følte meg som et barn igjen å så film for første gang.

Jeg ville gått ut første trippen, når det enten er litt tåkete(når det er mørkt ofc) så du ser alle lysa gjennom tåka osv, eller når det er helt klart pga stjerner. Har du spist en god mengde er alt nesten "glasert" også, er helt alice i eventyrland, kan se mye rart. Har sett på hus som danser og smiler til meg, vinduene ble øyna og plutselig var det et smil, har sett på trær og det var legit Hattifnatter fra mummitrollet som "danset" med oss, dette var på rundt 3.3g og vi var unge og første gang sopp. Har vel ikke opplevd noe så "ekte" halliser siden.


Golden teacher er fine, kommer til å le godt. cubensis og. Favoritten er vel Golden teacher eller flein, men føler flein varer så kort og redosering funker ikke.

Lykke til, og stresser du eller føler noe form for kjipe ting prøv å endre noe, sett på noe bra musikk, en film fra barndommen, ring en venn så du skjønner at det ikke er noe som er farlig. Det er så og si det motsatte av alkohol, du kan tenke og føle så mye at det blir for mye. Kan også hjelpe å ha 2-3 øl å sippe på om det blir veldig intenst, jeg liker det hvertfall. Jeg selv elsker sopp, det er nok det nærmeste du kommer magi, og psyka kan ikke forklares til noen som ikke har prøvd, en trip kan være helt forskjellig fra forrige. Så er det også det tryggeste du kan putte i deg.