View Single Post
Tror ikke jeg har blitt så avhengig som det høres ut du er, men jeg er nå på vei. har ruset meg med jevne mellomrom i hvertfall 12 år, siste 5 har det blitt en livstil, "åh nå ble jeg keen på xans" feks. Prøvde dessverre IV amf etter tung depresjon/sinne pga endt forhold osvosv, tok ut all kryptoen min og var "borte" i 4 måneder før jeg måtte på rehab. Da fikk jeg også hvite ufoer til 8kr stk. så benzo var jeg avhengig av. Spiser og tenker sjeldent på det, men om jeg ender med å kjøpe 50 feks, blir de borte og når jeg våkner 2-4 dager senere vet jeg ikke om jeg har spist eller gjemt de til skattejakt senere, sitter bare igjen med sinnsyke abstinenser. Så drikker jeg nesten daglig, og også på piller for det er da de smeller.

Mener ikke noe frekt med dette: Men jeg lurer på om du drikker mens du tar dette? For har jeg ikke vært på fest, altså edru, så gir coke meg bare ubehag, kvier og strammer alle muskler samtidig som at ingenting er gøy, vil ikke se film, tv, spille. Jeg synes det er vanskelig å bare bli avhengig av brus(prøver du alle mulige rusmidler finner du noe du elsker), samtidig som jeg festet så mye at jeg ble deppa/dro fra fester pga ikke noe brus. Da kuttet jeg det ut og nå tenker jeg aldri på det med mindre jeg er på vors med kompiser og alle vil ha, men sjeldent.

Samtidig som jeg ikke skjønner brusavhengihet har jeg røyket sikkert hver dag fra morgen til kveld i 7 år, kan ikke lenger ha xans liggende, 12-13 merker på begge armer pga amf IV siste 2-4 månedene, samtidig som jeg bor hjemme og det er 20+ og sol hver dag.
Nå får jeg ikke funk lenger engang, skøyt 0.75 og "følte ikke det jeg ville" så skøyt 0.6 til. Fortsatt ingenting, ikke euforisk, bare våken og null matlyst. tok også et skudd en annen gang, funket ikke, ble pissed og boofa 2.5g på rappen. følelsen er bare ikke der. Droppa 1g ista, og det funket fjell, sikkert fordi jeg aldri dropper. Men fikk spasmer så jeg ikke kunne bruke henda på over en time.

Sprøyter ødela amf for meg og det blir aldri det samme, for jeg veit at IV er noe helt annet. Hadde pause fra speed i 1-2 år, og da jeg snorta det igjen var det som en redbull. Så da ble det IV plutselig, aldri skyt, du kan aldri gå tilbake etter det.

Jeg er vel det man kaller blandingsnarkoman, er ganske alkis, alkis gjør at jeg vil ha andre drugs, og det er egt samma hva, ligger det foran meg så tar jeg det. Men jeg craver heller ikke amf, men å spille eller gjøre noe som helst er bare gøyere på speed. og tenker svært sjelden på benzo, men å kjøpe en sixpack kl 9 og drikke den før 12 kan jeg finne på å gjøre ofte, spørs bare på penger.

Så avhengig er jeg 100%, jeg bare ser det ikke like godt som alle rundt meg, vil på avrusning samtidig som jeg ikke vil. Jeg har sikkert spora helt av men sånn er det, snorta 4-5 svære linere ista, føles ikke ut som det funker men her har jeg skrevet en tentamen om meg og rus.

Uansett, du er ikke alene, og jeg har hørt mye om cola-avhengighet, og det høres forferdelig ut. Så masse lykke til, det sitter i hodet, du er sjefen, det bare føles ikke sånn ut.